Metrostav a.s. - noviny
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA
Metrostav Metrostav 08/2019, Strana 3
Metrostav Metrostav 08/2019, Strana 4
Divize 4 a pokládka nosků konstrukce mostu na dálničním přivaděči u Žiliny
Naše firma má ve svém portfoliu nemálo staveb na Slovensku a kromě projektů, jako je modernizace VD Gabčíkovo či
budování komplexu Autobusová stanica Mlynské Nivy vBratislavě, se velkou měrou polí na výstavbě tamní doprav
infrastruktury. Aktuálně jde třeba o dálniční přivaděč D1 Lietavská Lúčka – Žilina, II. etapa, kterou zhotovuje tým
Tibora Kobely z divize 4. Metrostav je generálm dodavatelem této stavby a řídí celkovou realizaci. Zhotovuje výstavbu
mostních objektů, zemní práce, překdky VN vedení a provádí speciální základové práce. Vrámci tohoto projektu
proběhla koncem dubna zamavá operace: pokládka nosníků konstrukce mostu SO 217-00 (foto č. 1). Akce začala 27.
dubna celkovou uzavírkou silnice (foto č. 2), kdy se pokdaly nosníky nad místní komunikací během ceho víkendu
(foto č. 3, 4 a 5). Práce pokračovaly ve dnech od 29. dubna do 2. května na krajních polích mostu, a to už bez omeze
dopravy (foto č. 6 a 7). Dodejme, že nosníky stavbi pokdali za pomoci autojeřábu o nosnosti 750 tun (foto č. 8). Tým
divize 4 (foto č. 9) pokládku úsšně zvdl, ale na celém úseku jej čeká další práce. Prohají třeba výkopové práce
v zářezech stavby, zlepšování podloží pro násyp a aktivní zónu vzářezu, překdka vysokonapěťových elektro vedení.
Přivač Lietavská Lúčka – Žilina je potřebný pro napojení silniční sítě na budovanou dálnici jně od Žiliny.
red, foto archiv stavby
strana 4
INFORMACE / AKTUALITY / ZAJÍMAVOSTI
2222 km za111 hodin
Metrostav Handy Cyklo Maraton (MHCM), nejdeí cy-
klistický podnik vestřední Evropě, proběhne vednech
30. července až 3. srpna. Bude to již sedmý rník
aMetrostav je třetím rokem generálm partnerem.
Jde ounikátní závod smíšených týmů zdravých ahan-
dicapovaných cyklistů, kde je hlavní myšlenkou spojení
těchto dvou skupin cyklistických nadšenců avytvoření
spolupracuch tý, schopných fungovat ivextrém-
ních podmínkách. Cílem závodu napříč Českou republi-
kou je zdolat vsedle kol neuřitelných 2222 km vlimitu
111 hodin. V kažm týmu musí být minimálně jeden
člověk sjakýmkoli druhem postižení. A další podmínkou
je, že každý člen týmu musí během štafetového závodu
ujet vzdálenost minimálně 100km.
Vzávodu, který je vlastně benefní jízdou, nejde ani
tak ovítězství jako ošíření myšlenky, že život navoku
nekončí a lidé handicapovaní i zdraví mohou společně
fungovat bez větších problémů. Organizátoři tímto ch
ukázat vejnosti, že soužití shandicapovami není věda.
Ve dnech 13. a 14. ktna proběhlo fotografování na-
šich závodníků a dobrovolníků. Skupina Metrostav tot
do závodu vylá i lidi, ktí pomáhají s přípravou a orga-
nizací. Letos máme čti závodnické týmy a jeden velký
tým dobrovolků. Brzy se můžete těšit na všechny z nich
na startu. Více informací o MHCM naleznete na webových
stránkách Cesty za snem: https://www.cestazasnem.cz.
–red
Čtrnáctideník Metrostav vydává Metrostav a.s., člen Skupiny Metrostav / Pověřený šéfredaktor David Kalců, DiS / Adresa redakce Koželužská 4, 18000Praha 8-Libeň, tel.: 266019245; www.metrostav.cz; www.facebook.com/Metrostav
/ Číslo 8/2019 vyšlo 20. 5. 2019 (9/2019 vyjde 4. 6. 2019) / Složení redakční rady Ing.JaromírPavlíček (předseda), Ing.Vojtěch Kostiha, MBA (místopředseda), Ing.Kateřina Hainzová, MBA, David Kalců, DiS, Ing.Jitka Neklanová,
Ing.Ladislav Profota, Ing.Petr Půta, Ing.JaromírŠob, Ing.Renáta Zavřelová aIng.Martina Zrcková / Neozne materiály připravil David Kalců, DiS, foto archiv Metrostavu / Výroba Boomerang Communication,s.r.o., Nad Kazankou 37,
Praha7-Troja, tel.: 244023201, fax: 244023333 / Registrace periodika MK ČR E 7121, ISSN 1211-0736 / Tento tisk slouží pouze avýhradně pro obchodní propagaci firmy Metrostav a.s. aje veřejně neprodejný.
VTeplicích smistry
Nové Aquacentrum v Teplich, jehož rekonstrukci
adostavbu řídili Ing.Michal Tvrk aIng.Michal Wei-
ner zdivize 8, bylo slavnostně otevřeno, ato dokonce
zaúčasti mistryně vplavání Simony Baumrtové.
Akce prohla vprostorách vestibulu vúterý 7. května
zaúčasti vedení města včele spritorem Bc.Hynkem
Hanzou. Ten spolu sředitelem Aquacentra Ing.Michaelem
Paraskou, architektem Ing.Zdeňkem Šťastným aIng.Ro-
manem Vildnerem, oblastm ředitelem zdivize 8, pře-
střihl pásku. Akce se zúčastnila a zbrusu nové bany
vyzkoušela mnohonásobná mistryně České republiky
plavkyně Simona Baumrtová (nasnímku uprostřed).
red, foto Karel Pešek
Start střediska Louny
Na severu Čech se vdubnu zrodil nový tým na pokládku
asfaltových směsí a výstavbu dopravch staveb. Spo-
jením špičkové technologie obalovny, nejmodernější-
ho strojního vybavení pro pokdku asfaltových smě
a zkušeným personálem vzniklo středisko Louny, které
je připraveno realizovat velké i male zakázky.
Tento provoz divize 4 zajťuje především opravy as-
faltových povrchů, rekonstrukce silnic a výstavbu nových
silnic a křižovatek vintravelánu i extravelánu. Mimo jiné
umí nabídnout doplňkové služby jako například vodorov-
né dopravní značení, svislé dopravní značení a zemní prá-
ce. Cílem sediska je realizace zakázek vnadstandardní
kvalitě a rozvoj nových technologií.
Lukáš Spal, vedoucí střediska obalovna
Louny, foto archiv
Podpora unikátního
projektu CAMPQ
Metrostav a Subterra se budou zapůjčením 22 ku
kontejnerů a 6 km plotu polet na velkolepé kultur
akci CAMPQ. Jde o českou expozici při příležitosti
Pražského Quadriennale 2019 a zároveň největší ko-
produkční projekt vhistorii česho divadla.
Od 6. do 16. června bude tato expozice probíhat
napražsm ostrově Štvanice avzáří se projekt nadva
dny advě noci přenese idoČeských Budějovic. Expozice
je zpracována na ma fantazijního adaptního tábora
pro uprchlíky zcich planet, který vprůběhu přehlídky
několikrát ožije osmihodinovou interaktivní noční insce-
na. Více informací naleznete na webových stránkách
projektu CAMPQ: www.campQ.cz
Helena Čechurová
1
2 3
4 5
6
8
7
9
NAŠE FOTOREPORTÁŽ
Nejlepší pracovníci
Ředitelé jednotlivých divizí ocenili po letošní konfe-
renci TEK také nejlepší studenty-asistenty manažera,
mistry a lníky za rok 2018. Všem vyznamenaným
kujeme za doe odvánou práci, blahopřejeme
kocenění adodalších let přejeme hodně úspěchů!
STUDENT-ASISTENT MANAŽERA METROSTAVU
Ing. Jan Jiroušek, D1, příprař Ing. Jan Krákora, D3,
technik pro technické obory Ing. Vojch Bazgier, D3,
přípravář Ing. Michaela Boo, D4, odborná referent-
ka Annette Larsson, D5, technik student Bc. Václav
Kloida, D6, technik student Bc. Tomáš Jakoubek, D8,
technik pro technické obory Ing. Denisa Kráčmero
D9, přípravářka
MISTR METROSTAVU
Jiří Mareš, D1 Bc. et Bc. Robin Vok, D1 Ing.
Roman Zeman, D1 Jan Dostál, D1 Ladislav Brančík,
D1 Rastislav Antok, D3 Ivan Mrňák, D3 Pavel
Činčura, D3 Ing. Krtof Jač, D3 Jozef Macko, D4
Tomáš Mejkal, D4 Ing. Marek Klíma, D5 Ladislav
Rusák, D5 Ing. Jí Horčka, D5 Ing. Jakub Tožka
D5 Rostislav Heský, D5 Tomáš Kresl, D6 Martin
Prosr, D6 Karel Řezníček, D6 Jan Stehlík, D6 Jo-
zef Stolár, D6 Jan Velebil, D6 Václav Tomášek, D8
Stanislav Bumba, D9 Kamil Adámek, D9 Martin
Blahut, D11
LNÍK METROSTAVU
Pavel Remta, D1, elektromontér Milan Krupčík, D1,
stavební dělník Petr Kaa, D1, izolar Jiří Záruba
D1, kopáč Martin Záruba D1, strojk pracovních stro
Pavel Kollmann, D1, stavební zámečník Ján Ďatko, D3,
montér ocelových konstrukcí Petr Hádek, D3, svář
kovů Ján Puchoň, D3, betonář Zdeněk Tomiczek, D3,
stavební zámečk Jinich Kratochl, D4, strojník pra-
covních stro Michael Gavlík, D4, strojník pracovch
strojů Zbyněk Konečný, D4, řidič motorových vozidel
Richard Mizera, D4, stavební montážník Vít Maděřič,
D4, tes Martin Hriar, D4, tesař Roman Matuška,
D4 řidič motorových vozidel Jiří Čížkovský, D5, provozní
zámečník Oleg Fedynyak, D5, betonář Martin Fiala,
D5, elektromontér Martin Fousek, D5, tuneř Jakub
Jenek, D5, elektromontér Petr Vondráček, D5, provoz
zámečník Lukáš Katriňák, D5, provozní zámečník Dan
Košut, D5, elektromontér Ivo Kupčík, D5, provozní
zámečník Oldřich Macháček, D5, strojník pracovních
strojů Jan Marek, D5, betonář Miroslav Matiščík,
D5, tunelář Miroslav Kratochvíl, D5, střelmistr Jiří
Severa, D5, tuneř Petr Šindelář, D5, tunelář Roman
Veselý, D5, strojk pracovních stro Josef Havlín, D6,
tesař Jan Hodač, D6, tesař Miroslav Luca, D6, tesař
Lukáš Petrlík, D6, tesař Ladislav Proczka, D6, tes
Pavel Sudík, D6, stavební truhř Matěj Vích, D6, tesař
Jan Dlouhý, D8, zedk Ján Brutovský, D9, natěr-la-
kýrk Lubomír Matula, D9, tes Michal Köhler, D11,
instalatér René Bereščák, D11, řidič motorových vozidel
Ivan Ivanytskyy, D11, provozní zámk
CAMPQ včíslech
2
bagry
20
tun hlíny
22
kontejnerů
6
km plotů
Metrostav_08_2019.indd 4 16.05.19 12:15

 

Metrostav Metrostav 08/2019, Strana 1
Metrostav Metrostav 08/2019, Strana 2
Metrostav Metrostav 08/2019, Strana 3
Metrostav Metrostav 08/2019, Strana 4
Metrostav Metrostav 08/2019, Strana 1

Strana 1

Metrostav Metrostav 08/2019, Strana 2

Strana 2

Metrostav Metrostav 08/2019, Strana 3

Strana 3

Metrostav Metrostav 08/2019, Strana 4

Strana 4

4

Sending statistics … done (1060 ms)

Rendering Strana 4 (102357): (0/1) (107 ms)

Rendering Strana 3 (102356): (0/1) (102 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: pdfPage

--==[ RUN ]==--

Metrostav: theme set to 7120

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r3/appLogo-23.png

 r3/pubLogo-26.png

 i2901/vth118526-1.jpg (3x)

 i2901/vth118527-1.jpg (3x)

 i2901/bg102357.svg

 i2901/vth118523-1.jpg (2x)

 i2901/vth118525-1.jpg (2x)