Metrostav a.s. - noviny
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Krátce Aktuálně

Nová dominanta nad Svratkou

Tým jihomoravské divize 1 pracuje v Brně na zajímavém projektu Rezidence VIVIENA II (vizualizace) u Kamenného mostu přes řeku Svratku. Nový polyfunkční dům nabídne byty ve vysokém standardu, všechny mají terasy. V přízemí budou tři obchody, ve vstupní hale recepce. Hotovo by mělo být letos v létě.


Pro vojenské hasiče v Hlavenci

Zakázku CRC Hlavenec – rekonstrukce skladové haly na stanici vojenské hasičské jednotky zahájili kolegové z divize 3 pod vedením Ing. Michala Maška. Vojenská jednotka v Hlavenci je součástí Vzdušných sil Armády České republiky. Práce by zde měly být dokončeny v březnu příštího roku.


Přijďte darovat krev

Zaměstnanci Skupiny Metrostav mohou opět pomoci dobré věci a dne 18. března v centrále společnosti na pražské Palmovce darovat krev. Přihlašovat se můžete pomocí formuláře na firemním intranetu. Děkujeme!


Aktuálně z rekonstrukce budějovického nádraží

Kolegové z jihočeského zastoupení divize 6 zkrášlují historickou nádražní budovu v Českých Budějovicích (foto). V Jižní věži v rámci druhé etapy probíhají bourací práce a betonáž nových železobetonových stropů. Dále pokračují stavební práce i na třetí etapě Severní věže.

Divize 6

Betonáž uprostřed Vltavy

Práce na rekonstrukci Staroměstského jezu v Praze pokračuje. Kolegové z divize 6 rozjeli betonáž podkladního betonu v levém jezovém poli v druhé z pěti částí Staroměstského jezu (foto). Díky mírné zimě se mohli na staveniště vrátit již na konci ledna.

RED, foto Petr Adámek

H

istorický šikmý jez o délce 320 m prochází od jara 2021 velkou rekonstrukcí, která má za úkol vrátit památkově chráněnému dílu jeho historický vzhled. Stavbaři zde v co největší míře využívají původní technologie.

Kolegové nyní betonují základovou desku. Na podkladní beton bude uložena armatura a pak se vybetonuje i základová železobetonová deska, na kterou se uloží trámy pro nový dřevěný rošt. Doprava materiálu ke staveništi se řeší efektivně – ve smíchovském přístavu se mixy naší dceřiné společnosti TBG Metrostav nalodí na tlačný člun a po vodě jsou pak dopraveny na místo.

BeMo Tunnelling

BeMo staví další úsek metra v Hamburku

Oddělení společnosti BeMo Tunnelling (BeMo) Inženýrské, průmyslové stavby a ocelové konstrukce z Dortmundu a Speciální zakládání z Berlína realizují rozšíření podzemní dráhy v Hamburku (foto). Práce postupují na prvním úseku, k tomu před Vánocemi 2021 BeMo získalo zakázku na následný úsek číslo 2, což je veliký úspěch!

Michael Höllrigl, Robert Dostál, foto archiv BeMo

S

polečnost Hamburger Hochbahn Aktiengesellschaft, která hamburské metro provozuje, má v úmyslu rozšířit jeho síť v několika etapách tak, aby město bylo atraktivnější a životaschopnější. V rámci tohoto probíhá prodloužení linky U4 do čtvrti Horner Geest.

Akce se skládá ze tří stavebních úseků. Úsek 1 zahrnuje západní a východní výstup a napojení na linky U2/U4, nová stanice Horner Rennbahn I a stávající stanice Horner Rennbahn II, stejně jako nový průsečný stavební objekt U2/U4 a kabelová přemostění. Úsek 2 se týká vedení metra až na obratiště a odstavné zařízení v Dannerallee včetně stanic Stoltenstraße a Horner Geest. Tuto zakázku společnost BeMo získala za 163 mil. eur před Vánocemi 2021. Úsek 3 představuje vybudování vratné koleje východně od stanice Burgstraße. Výběrové řízení na tyto práce ještě nebylo nevypsáno.

prodloužení metra v hamburku je rozděleno do tří stavebních úseků. dva z nich realizuje bemo

Předmětem zakázky v úseku 1 je realizace hrubých stavebních prací včetně výstavby stavebních jam pro zhotovení tunelu v úseku 1 (obchvatní stavební objekt), stanice HN I, opatření ohledně přestavby stanice HN II a stavebního objektu křížení tras metra. Úsek 1 zahrnuje výstupní oblast ze stanice Horner Rennbahn a stavebního objektu křížení tras U4 pod stávajícím tunelem, jakož i výstavbu přechodných pomocných lávek podél Manshardtstraße. Koleje linky U2/U4 z centra města ven se západně od stanice Horner Rennbahn rozdvojí a povedou do jednokolejné stanice.

BeMo zakázky na metru v Hamburku získalo díky zpravování technicko-inovačních vedlejších nabídek. Zadaný rozsah výkonů úseku 1 zohledňuje kromě hlavní smlouvy také ze strany  společnosti BeMo podané a rozpracované vedlejší nabídky NA04 a NA36, která zahrnuje kombinaci NA03 a NA06.

Nabídka NA06 předpokládá například snížení nákladů a především také zkrácení doby výstavby uplatněním změněné metody zástavby stavební jámy. Místo vypsaných vyztužených zdí z vrtaných pilot byla společností BeMo, pobočka Západ, nabídnuta realizace stavební jámy vyztužené podzemními stěnami. Zdař Bůh!

 

Metrostav 4/2022, Pomoc Ukrajině
Metrostav 4/2022, Krátce Aktuálně
Metrostav 4/2022, Divize 6
Metrostav 4/2022, BeMo Tunnelling
Metrostav 4/2022, Ptáme se
Metrostav 4/2022, Centrum vzdělávání
Metrostav 4/2022, Fotosloupek
Metrostav 4/2022, Číslo
Metrostav 4/2022, Technologie
Metrostav 4/2022, Divize 9
Metrostav 4/2022, Metrostav DIZ a Metrostav TBR
Metrostav 4/2022, Skupina Metrostav
Metrostav 4/2022, Naše stavby v soutěži
Metrostav 4/2022, Fotoreportáž
Metrostav 4/2022, Pomoc Ukrajině

Pomoc Ukrajině

Metrostav 4/2022, Krátce Aktuálně

Krátce Aktuálně

Metrostav 4/2022, Divize 6

Divize 6

Metrostav 4/2022, BeMo Tunnelling

BeMo Tunnelling

Metrostav 4/2022, Ptáme se

Ptáme se

Metrostav 4/2022, Centrum vzdělávání

Centrum vzdělávání

Metrostav 4/2022, Fotosloupek

Fotosloupek

Metrostav 4/2022, Číslo

Číslo

Metrostav 4/2022, Technologie

Technologie

Metrostav 4/2022, Divize 9

Divize 9

Metrostav 4/2022, Metrostav DIZ a Metrostav TBR

Metrostav DIZ a Metrostav TBR

Metrostav 4/2022, Skupina Metrostav

Skupina Metrostav

Metrostav 4/2022, Naše stavby v soutěži

Naše stavby v soutěži

Metrostav 4/2022, Fotoreportáž

Fotoreportáž

3

Sending statistics …

Rendering BeMo Tunnelling (221274): (1/3) (4 ms)

Rendering Divize 6 (221261): (1/2) (7 ms)

Rendering Krátce Aktuálně (221260): (2/2) (5 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: article

--==[ RUN ]==--

Metrostav: theme set to 7120

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r3/appLogo-23.png

 r3/pubLogo-26.png

 i5432/item258649-small.jpg

 i5432/item258650-small.jpg

 i5432/item258652-small.jpg

 i5432/item258651.svg

 i5432/item258657-small.jpg

 i5432/item258658.svg

 i5432/item258755.svg

 i5432/item258652-medium.jpg

 i5432/vth272052-1.jpg[p1]

 i5432/vth272056-1.jpg[p1]

 i5432/vth272061-1.jpg[p1]

 i5432/vth272196-1.jpg[p1]

 i5432/vth272135-1.jpg[p1]

 i5432/vth272203-1.jpg[p1]