Metrostav a.s. - noviny
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA
Metrostav Metrostav 12-13/2019, Strana 1
Modernizace rejd u Vltavy vplném proudu
U pražského ostrova Štvanice v prostoru u levého bře-
hu řeky Vltavy se již pomalu rýsují nová čekací stání
pro malá a velká plavidla. Pracuje tu divize 6 v rámci
modernizace plavebních komor a hotovo by mělo být
zátkem příštího roku. Tým stejné divize nedaleko
dokončil další zajímavý projekt – rekonstrukci ma
vodní elektrárny (MVE). Více se dočtete na str. 5.
Foto Petr Adámek
KRÁTCE / AKTUÁLNĚ
Máme být na co hrdí
POP změnil majitele
Celkem 25500 m
2
ploch ve dvou novostavbách ajedné
historické budově apředevším unikátní komplex. To je
projekt Metrostav Developmentu Palmovka Open Park
(POP). Nedlouho po svém dokončení a skání pres-
tižho ocení Best of Realty 2018 mění majitele. Za
ř 80 milionů eur jím je společnost IMMOFINANZ.
Metrostav Development tak splnil svůj vytyčený cíl,
když během pár měsíců našel vhodného kupce. „Od za-
čátku jsme projekt Palmovka Open Park připravovali pro
budoucí prodej konečnému investorovi. Tomuto plánu
jsme přizpůsobili ijeho celkové pojetí asledně dbali,
aby odpovídal všem na investním trhu obvykm para-
metrům. Věříme, že dokoený projekt bude důstojným
způsobem reprezentovat několikaletou práci mnoha sub-
jektů, jako jsou Knight Frank, Havel & Partners, KPMG
a samozřejmě Skupina Metrostav, které se polely na
jeho přípravě arealizaci,“ říká Petr Štyler, ředitel develop-
mentu ve společnosti Metrostav Development.
Komplex POP, který zahrnuje dvě sedmipodlažní no-
vostavby srozsáhlými podzemními garážemi apřestavě-
nou památkově chráněnou jednopodlažní průmyslovou
halu, nabízí špičkové kanceláře. Bezesporu také přispěl
krozvoji lukrativního okolí stanice metra Palmovka.
red, foto archiv Metrostav Development
Bezpečnější křovatka na Karlovarsku
Tým Ing.Zdeňka Rozsylka zdivize 5 zahájil práce na
okružní křižovatce vobci Velká Hleďsebe na Karlovarsku,
slavnostní zahájení projektu proběhlo vpolovině července.
Navrhovaná stavba je umísna na stávající ps
křižovatce silnic III/2114 aIII/20173 vcentru obce.
Zakázka, jež dokončení je plánováno na podzim letošního
roku, je pro Metrostav zajímavá i tím, že jde oprv
stavbu nového oblastho zastoupení divize 5 v Plzeňsm
aKarlovarském kraji, který vede Ing. Pavel Kout.
Glajcha ve Štětí
Uprojektu ve Štětí Labe
Wood (foto), kde divize
8 staví na Litoměřicku
závod na zpracování
avýrobu stavebního dřeva,
17.července proběhla
slavnostní glajcha. Pila by
la zpracovat kulatiny zjehličnatých stromů avytvářet
subprodukty pro truhřské astavební práce ve for
hranolů, desek, lišt alatí. Vedleí produkt výroby, kterým
je dřevná hmota, zpracuje jako surovinu papírna Mondi
Š. Stejně tak vyije dřevní špku coby energetický
zdroj. Továrna by se měla po dokončení zařadit mezi
největší spoebitele dřeva vrepublice.
Divize 1 ve FN Brno
Varlu Fakultní nemocnice
Brno je nyní na několika
místech možné vidět
Metrostav. Jednak tam
tým divize 1 pod vedením
Ing.Vítězslava Přikryla
rekonstruuje fasády několika
pavilonů ajednak začala oprava adostavba pavilonu G
psychiatrické kliniky, kterou řídí Ing.Radovan Jašek také
zdivize 1. Vznikne parčík i budovy (vizualizace) a prohne
rekonstrukce objektu, který je v havarijm stavu.
ČTRNÁCTIDENÍK METROSTAV A.S.
Ptáme se: Ing. Jaroslava Herana,
ředitele divize 1 str. 2
Nařízení GDPR rok poté: kontroly
proběhly bez nedostatků str. 2
Tramvajová trať k univerzitnímu
kampusu v Brně má zelenou str. 5
Výstavba v libereckém areálu Magny
míří zdárně do cíle str. 5
Na Islandu uprosed pustiny
pokrily práce v tunelu
více ve fotoreportáži na str. 6
24. července 2019 / 12-13 / XXXI
Tepna napříč našimi sousedy
R2 je plánovaná rychlostní silnice na Slovensku,
která povede vkoridoru silnice I/50 od stní hranice
sČeskou republikou po dálnní křižovatku Kice –
jih. Celkem by měla měřit 326 km, vprovozu je však
pouhých 34 km. Na své trase se bude křižovat se
slovenskou dálnicí D1 (uChocholné) asrychlostními
silnicemi R8 (uBánovic nad Bebravou), R1 (uŽiaru
nad Hronom aZvolena), R3 (uŽiaru nad Hronom), R7
(uLučence) aR4 (na křižovatce Košice – jih).
Letní very na Václavsm nástí vPraze vždy bezpochyby rozzáří budova Národního muzea. Metrostav tu více než tři roky jako vedoucí sdružení Metrostav – Průmstav –
Imos(M-P-I) rekonstruoval Historickou budovu anyní se dlouhé anáročné práce clí ke konci. Na strach 3 a4 přinášíme základní údaje nejenom otéto velké akci, ale iohis-
torii vširších souvislostech. Letní přílohu připravil náš dlouholetý spolupracovník voblasti památek auměleckých řemesel Mgr.Václav Mikule. Foto Ester Havlová
Startujeme na rychlostním tahu na Slovensku
Zanedlouho se uobce Mýtná vBanskobystricm kraji
objeví technika s logem Metrostavu. Naši stavbaři
zdivize 4 pod vedením Ing.Dana Teltsche se tot
pustí do velho projektu – výstavby rychlostní silnice
R2 Mýtna–Tomášovce v délce 13,5 km, aby zleili
dopravní spojení unašich východních sousedů. Metro-
stav nac bude vůbec poprvé na Slovensku realizovat
zakázku rychlostní silnice jako lídr ve sdružení.
Záměrem je vybudovaní rychlostní silnice vkategorii
R24,5/100 voptimální trase, která zajistí plynulost abez-
pečnost dopravy. Začátek stavby se naczí uobce Mýtná
udočasné křovatky se státní silnicí I/16 (vizualizace).
Těleso rychlostní komunikace bude dále mostním objek-
tem křižovat železniční trať aprocházet katastrem obcemi
tná (zde bude mimoúrovňová křižovatka), dále obcemi
Lovinoba, Podrany aTomášovce. Konec úseku vkm
21,760 je situovaný před mimoúrovňovou křižovatku.
11 mostů, ztoho dva velké nad železnicí
Objednavatelem stavby je Národná dinná spolnosť
(NDS), obdoba české ŘSD ČR, a jak už bylo zmíno,
Metrostav je lídr ve sdrení s Hochtief sk. a Hochtief
cz. „Naši stavbi budou pracovat od 15,2 km až po ko-
nec úseku, což představuje zhruba 50 % objemu pra,
vysvětluje vedoucí projektu Ing.Dan Teltsch sm, že
soástí výstavby je archeologický průzkum, odles
území apřekládky inžerských sí. Vrámci zemních pra-
cí bude potřeba dále provést násypy celkem 1700000m
3
aodkop 600000 m
3
zeminy.
Sdružení má také za úkol výstavbu 11 mostních
objek, z nichž nejdelší je most o délce 554,16 m nad
silnicí a železniční tratí ve výšce 15,3 m. Je navrhnutý
jako 13polový, dvoutrámový soboustrannými konzolami
zedpjatého betonu (technologii pevné skruže realizu-
je Hochtief). Mohutný bude i daí most nad železnič
tratí aKrivánskym potokom olce 566,04 m avýškou
19,65 m. Most je navržený jako 10polový komorový abu-
de tven technologií pevné skruže. Sdrení dále postaví
protihlukové stěny odélce 3,9 km.
„Nejsložií bude zkoordinovat a zrealizovat násy-
py a odkopy v požadovaném čase tak, aby se moh-
lo přistoupit k zakládání mostch objektů s označením
213-01 a219-01, které musíme prost vlastními kapa-
citami. Celková doba výstavby tohoto úseku R2 totiž či
730 dní,“ uvádí inženýr Teltsch a dodává, že neobvyklá
bude výstavba mostních objektů vkrátkém časovém sle-
du. Hotovo by mělo být za dva roky vlétě 2021. Slovenská
NDS výstavbu komunikace R2 pokdá za jednu zpriorit
sledujících let a chce pokračovat daími úseky.
red, vizualizace NDS
MTS Handy Cyklo Maraton
Extrémní cyklistický podnik,
ale také benefní jízda.
30. července – 3. srpna
Metrostav již třetím rokem
generálním partnerem.
Přijďte nás podpořit!
Metrostav_12_13_2019.indd 1 22.07.19 13:28
Metrostav Metrostav 12-13/2019, Strana 2

 

Metrostav Metrostav 12-13/2019, Strana 1
Metrostav Metrostav 12-13/2019, Strana 2
Metrostav Metrostav 12-13/2019, Strana 3
Metrostav Metrostav 12-13/2019, Strana 4
Metrostav Metrostav 12-13/2019, Strana 5
Metrostav Metrostav 12-13/2019, Strana 6
Metrostav Metrostav 12-13/2019, Strana 1

Strana 1

Metrostav Metrostav 12-13/2019, Strana 2

Strana 2

Metrostav Metrostav 12-13/2019, Strana 3

Strana 3

Metrostav Metrostav 12-13/2019, Strana 4

Strana 4

Metrostav Metrostav 12-13/2019, Strana 5

Strana 5

Metrostav Metrostav 12-13/2019, Strana 6

Strana 6

1

Sending statistics … done (620 ms)

Rendering Strana 2 (102359): (0/1) (609 ms)

Rendering Strana 1 (102358): (0/1) (641 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: pdfPage

--==[ RUN ]==--

Metrostav: theme set to 7120

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r3/appLogo-23.png

 r3/pubLogo-26.png

 i2902/vth118528-1.jpg

 i2902/bg102358.svg

 i2902/vth118529-1.jpg

 i2902/vth118530-1.jpg

 i2902/vth118531-1.jpg

 i2902/vth118532-1.jpg[p1]

 i2902/vth118533-1.jpg[p1]