Metrostav a.s. - noviny
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Krátce Aktuálně

Åstfjordbrua na Prima ZOOM

S radostí oznamujeme, že film o norském mostu Åstfjordbrua (foto), který měl premiéru v říjnu loňského roku v kině Atlas, odvysílá v neděli 12. února ve 20.00 hod. televizní stanice Prima ZOOM! Snímek dokumentuje nejen náročnou stavbu mostu, ale také život našich kolegů, kteří pracují na zahraničních projektech.

Estakáda v Plzni finišuje

Na druhou polovinu února je naplánován termín, kdy dojde k otevření poslední části Západního okruhu Plzně, na kterém ve sdružení pracují kolegové z divizí 5 a 1. Nová komunikace, jejímž spoluinvestorem je město, vede od Křimické po Karlovarskou třídu. Měří 3,5 km a navazuje na první etapu dokončenou v roce 2014. Součástí úseku je 1,2 km dlouhá estakáda, tři křižovatky, čtyři mosty a tři biokoridory. Převedení tranzitní dopravy po okruhu uleví především centru Plzně.

Exkurze u modernizace nádraží

Odborní pedagogové měli možnost prohlédnout si naši stavbu (foto). Jihočeská hospodářská komora (Jhk) pro ně ještě v loňském roce totiž uspořádala na vlakovém nádraží v Českých Budějovicích exkurzi na rekonstrukci historické budovy. Průvodcem byl Jan Prokeš, který je vedoucím tohoto projektu. Rozsáhlou modernizaci nádraží realizuje sdružení zhotovitelů vedené jihočeským zastoupením divize 6 Metrostavu. Foto: Jhk

Metrostav TBR

modernizace další trati v Praze!

Společnost Metrostav TBR v rámci sdružení s OHLA ŽS a Elektrizace železnic Praha se pustí do přestavby úseku železniční trati z centra Prahy do Kladna.

RED, foto archiv Metrostavu

P

rojekt, který byl slavnostně zahájen 12. ledna (foto), se týká úseku mezi Bubny a výstavištěm. Počítá s modernizací stanice Bubny, novou zastávkou Výstaviště, rozšířením trati o druhou kolej v délce zhruba 1,3 kilometru a s elektrizací. Dojde také k výstavbě podjezdu pro tramvaje v prostoru Vltavské, který umožní přímý přestup mezi tramvajemi a vlaky.

Nové bubenské nádraží propojí a zkultivuje území, které dosud železnice rozdělovala. Tato stanice se třemi nástupišti a čtyřmi kolejemi se posune hned za Negrelliho viadukt a nabídne přímý přestup na metro linky C.

Stavba by měla přispět k budoucí rychlé, moderní a spolehlivé železniční trati mezi Prahou a Kladnem.

BeMo Tunnelling

Dobrý zásobník práce navzdory globálním problémům

Rekapitulace roku 2022 v nás vyvolává celou řadu vzpomínek, událostí, výčet menších i větších úspěchů stejně jako velké lidské utrpení způsobené napadením Ukrajiny Ruskem. K tomu doznívají negativní dopady koronavirové pandemie a zhoršuje se platební morálka ze strany veřejných investorů. I přes to společnost BeMo Tunnelling (BeMo) dosáhla vytYčených cílů.

Helmut Göhringer, jednatel společnosti BeMo Tunnelling GmbH

Z

ásluhu na tomto úspěchu mají všichni zaměstnanci koncernu a nás přitom naplňuje hrdostí zejména vůči nám projevená důvěra našeho vlastníka. Na základě projektů na severu Německa v Hamburku a Kielu, rovněž tak jiných probíhajících zakázek, ke konci roku jsme vykázali v účetnictví potěšitelný stav zásoby zakázek, který obnáší více než 300 milionů eur. Na začátku roku 2023 očekáváme další udělení zakázek v Rakousku a v Německu. Za obzvlášť potěšitelné považujeme získání projektu na výstavbu tunelu Stonehenge v Anglii pro skupinu podniků v rámci spolupráce Joint Venture.

V regionu Hamburku je významná především naše účast v oblasti infrastruktury (na snímku výstavba prodloužení hamburského metra). Proto zde na začátku roku 2023 zahájí činnost naše pobočka, ve které budou zastoupena všechna oddělení společnosti BeMo. Za dobré považujeme naše tržní příležitosti také v oblasti sanace stavebních objektů stejně jako v oblasti speciálního zakládání na celém území Spolkové republiky Německo; obě oddělení plánujeme posílit a rovněž odpovídajícím způsobem rozšířit.

projekt Stonehenge ve velké británii, ale i ostatní zakázky rýsují zdárný start do dalšího období

Potěšitelná je skutečnost, že na základě nabídek a získávání poptávek zaznamenala naše činnost v Rakousku první úspěchy. V oblasti výstavby tunelů očekáváme zadání nových zakázek, oddělení speciálního zakládání se rovněž slibně vyvíjí a podařilo se pro toto oddělení získat kvalifikovaný personál.

V oblasti výstavby elektrického vedení Sever – Jih jsme bohužel zaostali vzhledem k našemu očekávání. S velkým zájmem se ale nyní na jednom projektu pokusíme prosadit na tomto strategickém trhu v severním Německu.

V roce 2023 oslavíme desetiletou sounáležitost k Metrostavu. Pokud bychom nyní konstatovali, že vše bylo optimální, nezbyde žádný potenciál na nějaká zlepšení. Společně jsme vůči veškeré konkurenci vybojovali několik projektů. Jsme přesvědčeni, že i letos se naplní všechna očekávání; společnost BeMo Tunnelling by se sama ráda chtěla více prosadit a s potěšením nadále přijímat a dávat veškerou podporu ve vztahu k Metrostavu a dalším partnerským firmám. Toho si velice vážíme!

 

Metrostav 01/2023, Most
Metrostav 01/2023, Krátce Aktuálně
Metrostav 01/2023, Metrostav TBR
Metrostav 01/2023, BeMo Tunnelling
Metrostav 01/2023, Ptáme se
Metrostav 01/2023, Fotosloupek
Metrostav 01/2023, Spolupráce se školami
Metrostav 01/2023, Číslo
Metrostav 01/2023, Divize 6
Metrostav 01/2023, Metrostav DIZ
Metrostav 01/2023, Metrostav Norge
Metrostav 01/2023, Skupina Metrostav
Metrostav 01/2023, Fotoreportáž
Metrostav 01/2023, Most

Most

Metrostav 01/2023, Krátce Aktuálně

Krátce Aktuálně

Metrostav 01/2023, Metrostav TBR

Metrostav TBR

Metrostav 01/2023, BeMo Tunnelling

BeMo Tunnelling

Metrostav 01/2023, Ptáme se

Ptáme se

Metrostav 01/2023, Fotosloupek

Fotosloupek

Metrostav 01/2023, Spolupráce se školami

Spolupráce se školami

Metrostav 01/2023, Číslo

Číslo

Metrostav 01/2023, Divize 6

Divize 6

Metrostav 01/2023, Metrostav DIZ

Metrostav DIZ

Metrostav 01/2023, Metrostav Norge

Metrostav Norge

Metrostav 01/2023, Skupina Metrostav

Skupina Metrostav

Metrostav 01/2023, Fotoreportáž

Fotoreportáž

3

Sending statistics …

Rendering BeMo Tunnelling (279117): (1/2) (4 ms)

Rendering Metrostav TBR (279005): (1/2) (6 ms)

Rendering Krátce Aktuálně (279004): (2/2) (4 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: article

--==[ RUN ]==--

Metrostav: theme set to 7120

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r3/appLogo-23.png

 r3/pubLogo-26.png

 i6728/item969700-small.jpg

 i6728/item969701-small.jpg

 i6728/item969805-small.jpg

 i6728/item969804.svg

 i6728/item969809-small.jpg

 i6728/item969808.svg