Metrostav a.s. - noviny
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Ocenění

Bezpečné pracoviště

Vedoucí projektu z jednotlivých divizí Metrostavu byli během Programové konference TEK 2022 oceněni v rámci motivačního programu Bezpečné pracovitě. Společnost tak hodnotí dodržování bezpečnosti na svých stavbách i v povozech.

RED, foto archiv Metrostavu

O

ceňována jsou pracoviště, která vynikají odbornou péčí o bezpečnost práce a nulovou úrazovostí. Metrostav totiž dlouhodobě dbá na prevenci vzniku rizik a zlepšuje systém ma­nagementu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Oceněným gratulujeme!

Divize 1, Ing. Vítězslav Přikryl, Vídeňská – polyfunkční dům Brno.

Divize 1, Ing. Milan Válek, Rekonstrukce domu č. 33-35, Karviná.

Divize 3, Ing. Petr Pultar, Filtry ETU, Tušimice.

Divize 3, Ing. Jan Krajdl, AFI City apartmány obj. D+E, Praha.

Divize 5, Ing. Petr Hanzal, Modernizace trati Veselí n. Lužnicí Tábor, II. část.

Divize 6, Ing. Vladislav Horáček, Bc. Radek Čermák, Masaryk Centre 1.

Divize 6, Ing. Ľubomír Mik, Jez Hranice.

Divize 8, Ing. Martin Frič, Parkoviště P+R Černý Most.

Divize 8, Ing. Petr Lukáš, Výstavba budovy Fakulty zdravotnických studií UJEP, Ústí nad Labem.

Divize 9, Ing. Jaroslav Sýkora, Rekonstrukce a dostavba budovy mlýnů na galerii, Pardubice.

fotosloupek

Milník ve Stockholmu

Tým naší dceřiné společnosti Metrostav Norge AS začátkem dubna uskutečnil první prorážku (snímky) v rámci projektu ražeb tunelu Järfälla – sekce Landingsbanan stockholmského metra.

Jde o prodloužení modré linky ze stanice Akalla o 4,5 km. Hlavním dodavatelem je SBT Sverige AB, Metrostav Norge AS je subdodavatel. Celková délka ražeb dvou souběžných tunelů zde činí 4 km a práce vyžadují speciální postup: ražba probíhá pod tunely dálničního obchvatu a dno silničních tunelů a strop tunelů budoucího metra jsou od sebe vzdáleny pouhých 5 až 7 m. Bylo zvoleno několik technologických opatření – zkrácení záběru z pěti na dva metry, členění čelby a extrémní důraz na přesnost a geometrii vrtání.

číslo

Zhruba tolik plavidel by měl zvládnout během sezony přepravit nový lodní výtah na orlické přehradě díky novému systému vyvázání plavidla. Kolegové z divize 6 tam instalují modernizovaný vozík.

 

Metrostav 7/2022, TEK 2022
Metrostav 7/2022, Krátce Aktuálně
Metrostav 7/2022, BeMo Tunnelling
Metrostav 7/2022, Ptáme se
Metrostav 7/2022, Ocenění
Metrostav 7/2022, Fotosloupek 2.0
Metrostav 7/2022, Číslo
Metrostav 7/2022, Metrostav DIZ
Metrostav 7/2022, Divize 5
Metrostav 7/2022, Divize 9
Metrostav 7/2022, Lidé Metrostavu
Metrostav 7/2022, Skupina Metrostav
Metrostav 7/2022, Fotoreportáž
Metrostav 7/2022, TEK 2022

TEK 2022

Metrostav 7/2022, Krátce Aktuálně

Krátce Aktuálně

Metrostav 7/2022, BeMo Tunnelling

BeMo Tunnelling

Metrostav 7/2022, Ptáme se

Ptáme se

Metrostav 7/2022, Ocenění

Ocenění

Metrostav 7/2022, Fotosloupek 2.0

Fotosloupek 2.0

Metrostav 7/2022, Číslo

Číslo

Metrostav 7/2022, Metrostav DIZ

Metrostav DIZ

Metrostav 7/2022, Divize 5

Divize 5

Metrostav 7/2022, Divize 9

Divize 9

Metrostav 7/2022, Lidé Metrostavu

Lidé Metrostavu

Metrostav 7/2022, Skupina Metrostav

Skupina Metrostav

Metrostav 7/2022, Fotoreportáž

Fotoreportáž

6

Sending statistics …

Rendering Fotosloupek 2.0 (225225): (2/2) (2 ms)

Rendering Ocenění (225069): (1/2) (6 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: article

--==[ RUN ]==--

Metrostav: theme set to 7120

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r3/appLogo-23.png

 r3/pubLogo-26.png

 i5530/item265046-small.jpg

 i5530/item265038.svg

 i5530/item265141-small.jpg

 i5530/item265140-small.jpg

 i5530/item265070.mp4 (4 ms)

 i5530/vth280067-1.jpg

 i5530/vth279482-1.jpg

 i5530/vth279624-1.jpg

 i5530/vth280068-1.jpg

 i5530/vth280069-1.jpg

 i5530/vth279793-1.jpg[p1]