Metrostav a.s. - noviny
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Metrostav 14–15/2024

Pracovní příležitosti

Volná místa ve Skupině Metrostav

Chopte se pracovní příležitosti a budujte kariéru v největším českém stavebním koncernu! Nezáleží na tom, zda se budete věnovat obchodu, ekonomice nebo realizaci. Cenné zkušenosti a odborné znalosti u nás můžete získat ve všech oborech práce.

J

méno Metrostav má u odborné veřejnosti respekt. Umíme realizovat velké, složité a technologicky unikátní stavby v ČR a Evropě, stejně jako menší projekty v regionech. 

Jak to děláme? Spoléháme na naše týmy. Práce každého našeho zaměstnance je potřeba k tomu, aby celé soukolí fungovalo a mohli jsme úspěšně realizovat naše zakázky. Používáme moderní technologie, věnujeme se novým trendům, máme týmy zabývající se výzkumem a vývojem a jsme zakládající členové mnoha odborných asociací a platforem.

U nás získáte dobře placenou a stabilní práci. Nabízíme i řadu benefitů!

Zaměstnanci mají nárok na 5 týdnů dovolené a také na placené volno nad rámec zákona. To zahrnuje například jeden den navíc na vlastní svatbu nebo promoci, 6 dní v roce pro osamělé zaměstnance pečující o dítě a další. Dále je k dispozici plně hrazené zdravotní volno na zaléčení akutních zdravotních potíží, a to 2 dny ročně (pro OZP 3 dny ročně). Na stravování přispíváme 100 Kč denně. Poukázky nebo body do kafeterie poskytujeme v hodnotě 8000 Kč ročně. Ty lze využít pro mnoho účelů, jako je péče o zdraví, sport, kultura nebo cestování. 

Podívejte se, jaké pracovní pozice právě nabízíme ve Skupině Metrostav

Slevy u partnerů

Naši zaměstnanci mohou využívat i různé slevy u vybraných partnerů. Toto zahrnuje zvýhodněné tarify pro rodinu od O2 a Vodafone, slevy na cestování, VIP program v DATARTU, slevy u Přerost Švorc Auto a mnoho dalších. Dále jsou k dispozici zaměstnanecké slevy ve Skupině Metrostav, které umožňují získat výhodné služby v půjčovně drobné mechanizace, pneuservisu a prodejně stavebního materiálu. 

Více o práci v Metrostavu zde

 

Top pozice srpen 2024

Mistři a stavbyvedoucí – Plzeň 

V plzeňském regionu realizujeme nové zakázky v oblasti pozemního stavitelství a v souvislosti s tím rozšiřujeme naše projektové týmy o stavbyvedoucí a mistry. Detaily k nabídce najdete ZDE.

Mistr na most – Trutnov

Tým společnosti Metrostav TBR hledá posilu (M/Ž) do týmu v Královéhradeckém kraji na pozici stavebního mistra či mistrovou. Nabízíme výhodné rozvržení pracovní doby na turnusy 7 dní práce, 7 dní volno, služební vozidlo i pro soukromé využití a roční prémie. Více o pozici najdete ZDE.

Stavbyvedoucí pro monolity – EVO KOMOŘANY

V rámci našeho důležitého projektu – výstavba EVO Komořany hledáme posilu, která umí realizovat železobetonové konstrukce pozemních staveb. Výstavba spalovny přináší výzvu pro monolitáře. Samotná velikost objektu a technický postup realizace je pro ústecký region raritou. Více informací o projektu na stránkách www.evokomorany.cz a detaily o pozici ZDE.

Hlavní stavbyvedoucí – Karlovy vary

Na projekt rekonstrukce a dostavby významného karlovarského obchodního centra nebo na další stavební zakázky v kraji přijmeme zkušené stavbyvedoucí. Další informace k této skvělé regionální pracovní příležitosti najdete ZDE.

Stavbyvedoucí na nové projekty v HK a PU kraji

V souvislosti s novými zakázkami rozšiřujeme naše projektové týmy v Pardubickém a Královéhradeckém kraji. Využijte příležitosti stavět důležité regionální projekty! Více o této pozici ZDE.

Stavbyvedoucí TZB – Praha

Hledáme zkušeného stavbyvedoucího v oboru TZB, který bude koordinovat práce na stavbě a řídit subdodavatele TZB a elektro při rekonstrukci Nuselského pivovaru. Více o pozici ZDE

Kalkulant(ka)/rozpočtář(ka) – jaderná energetika

Do specializovaného týmu Metrostav DIZ, který se zabývá přípravou podkladů pro velké energetické projekty, mj. i stavební části jaderného zdroje Dukovany 5, hledáme šikovného rozpočtáře či rozpočtářku. Více o pozici najdete ZDE.

Stavbyvedoucí pro plynovody

Pro společnost Prockert & Hynek hledáme v souvislosti s rozšiřováním týmu šikovné stavbyvedoucí pro výstavbu plynovodů v regionu Středočeského a Plzeňského kraje. Jedná se o zakázky v objemu 5–20 milionů, investory jsou velké plynárenské společnosti. Podívejte se na další informace k pozici ZDE.

Mistr na most – Praha

V souvislosti s realizací několika mostů v Praze přijmeme zdatného stavebního mistra nebo mistrovou na řízení stavebních prací a koordinaci dělníků a subdodavatelů. Nabízíme práci na plný pracovní úvazek v režimu 7 dní práce, 7 dní turnusové volno, služební vůz a dobré finanční ohodnocení. Detaily pozice najdete ZDE.

Přípravář/ka pro železobetonářské projekty

Chcete se zapojit do výstavby velkých projektů a srdce vás táhne k betonářům? Na provoz ŽBK hledáme přípraváře a přípravářky do výrobní i předvýrobní přípravy. Více k pozici najdete ZDE.

Mistr/ová pro železobetonářské projekty

Také rádi sledujete, jak hrubá stavba roste díky umu monolitářů? Připojte se k našim týmům a další krásné projekty, jako byla Nová Masaryčka, Garden Towers nebo BD Hagibor, mohou být postaveny i s vaším přispěním. Více o nabídce najdete ZDE.

Mistr/ová a stavbyvedoucí na Vysočinu

Naše stávající realizační týmy na Vysočině doplňujeme novými kolegy se zkušenostmi z pozemních staveb na pozice mistrů a stavbyvedoucích. Rádi přivítáme ale i ty, kteří své zkušenosti teprve sbírají. Chcete-li i vy s námi stavět výjimečné projekty, nestyďte se přihlásit! Více o pozici ZDE.

Technická příprava staveb – Praha 8

Do našeho přípravářského týmu na pracoviště v sídle společnosti v Praze na Palmovce hledáme technicky zdatného kolegu či kolegyni. Více k pozici najdete ZDE.


Metrostav 14–15/2024

Divize 9

další etapa Zeleného města dokončena

Pěkné výhledy do zeleně i klidné okolí parků Třešňovka a Smetanka na rozhraní pražského Jarova a Hrdlořez daly projektu bytových domů název Zelené město. Ing. Martin Jirota z divize 9 dokončil v polovině června se svým týmem už čtvrtou etapu. projekt získal nejen pro svou vysokou kvalitu standardu, ale i podle dalekých výhledů přídomek Heights (snímky).

Martina Vampulová, foto Markéta Darániová

U

ově postavený bytový dům ve čtvrté etapě se skládá ze dvou nadzemních sekcí A a B, které architektonickým řešením vycházejí z předcházejících fází výstavby. Podobně jako jejich starší sourozenci jsou i právě dokončené objekty umístěny ve dvou řadách za sebou a oproti sobě vzájemně posunuty. V první řadě u ulice V Třešňovce je situována sekce B, ve druhé řadě „Áčko“. Obě sekce bytového domu mají společná tři suterénní podlaží, kde se nacházejí dvě komerční jednotky, garáže, společné prostory, sklepy a technické zázemí. V deseti nadzemních podlažích, díky nimž mají byty ony už zmiňované daleké výhledy do zeleně, vzniklo 233 nových bytů v dispozicích 1+kk až 4+kk o velikosti od 34 do 100 m2.

„Objekt jsme založili na vrtaných pilotách, přičemž dvě řady pilot podél předpokládaného tubusu tunelu městského okruhu jsou oproti spočítaným dimenzím na působící reakce a lokální geologii prodlouženy. Důvodem je omezení vlivu pilot na budoucí tubus tunelu a zároveň také kvůli zajištění dostatečné únosnosti pilot při ražbě tunelu při prodloužení vnitřního okruhu Prahy,“ říká vedoucí projektu Ing. Martin Jirota.

Nosný systém budovy je tvořen železobetonovým skeletem. Obvodový plášť sestává převážně z kontaktního zateplovacího systém ETICS s tepelnou izolací z fasádní minerální vaty ve dvou různých tloušťkách a odstínech, které dotvářejí plastický dojem ve finální silikonové omítce. Zadní fasády lodžií jsou zvýrazněny obkladem Fundermax s dřevodekorem. Na fasádě některých částí stěn v 1. a 2. nadzemním podlaží zaujmou keramické pásky Klinker s imitací cihel. Bydlení zpříjemní větrání, které zajišťují celkem čtyři centrální rekuperační jednotky umístěné na střeše objektů A a B. Umějí dochlazovat i dotápět čerstvě přiváděný vzduch.

Perfektní spolupráce

„Byty jsou již ve standardu dispozičně pěkně řešené a hezky vybavené. Klienti tedy většinou neprováděli rozsáhlé úpravy a klientské změny,“ říká vedoucí projektu s tím, že sám by byt v tomto projektu doporučil. „Byl to již čtvrtý projekt, který jsme pro společnost Daramis realizovali. S tímto developerem se nám skvěle spolupracuje, jejich tým je plný profesionálů a férových lidí. Navíc má dobré jméno nejen mezi generálními dodavateli, ale i pro mnoho spokojených klientů z řad majitelů bytů a retailů. I díky tomu jsme se dokázali snadno domluvit na všem důležitém v průběhu uplynulých dvou let, kdy tato etapa Zeleného města vznikala, a zároveň jsme byli svědky enormního nárůstu inflace i cen materiálu,“ dodává. I když ne na vše se dá dopředu připravit, se svým týmem se snaží problémy a rizika v předstihu odhadovat a také eliminovat nebo se na ně připravit. „Jsem rád, že se nám podařilo zakázku dokončit včas a především že na takto velké stavbě nedošlo k žádnému závažnému úrazu. To je za mě nejdůležitější,“ uzavírá Ing. Jirota.

Metrostav 14–15/2024

Divize 5 a Metrostav TBR

Most přes Orlík už má hotovou nosnou konstrukci 

Stavbaři Metrostavu a Metrostavu TBR dobetonovali zbývající horní část nosné konstrukce železničního mostu Červená (snímky) a k dokončení hrubé stavby jim schází jen dotáhnout betonáž říms. Od poloviny srpna začíná výluka kvůli přepojení kolejí z původního mostu a vlaky tak přestanou jezdit přes ten původní. Nová trať by měla být uvedena do zkušebního provozu už na podzim.

RED s využitím tiskové zprávy

Foto archiv Metrostavu

J

betonářského pohledu máme to nejsložitější za sebou, takže už si můžu oddechnout a pochválit celý tým za precizní milimetrovou práci. Teď už nás kromě říms čekají jen dokončovací práce v podobě hydroizolací, dilatací či zábradlí. V rámci výluky začneme pracovat také na železničním spodku a svršku a přeložkách kabelových tras,“ sdělil Milan Špička, vedoucí projektu Metrostavu TBR.

Nový železniční most přes orlickou přehradu měří na délku 316 metrů a jeho železobetonový oblouk je s rozpětím 156 metrů největší v ČR. Svým designem připomíná silniční opárenský most na dálnici D8 a stejně jako on reprezentuje výjimečné dílo vybudované tzv. letmou betonáží pomocí betonářských vozíků a postupných záběrů. Celkově spolyká stavba téměř 8000 kubíků betonu a přes 1100 tun výztuže.

Komfortnější vlakové spojení

Most roste v osové vzdálenosti pouhých devíti metrů od původního ocelového mostu z 19. století, který je již v technicky nevyhovujícím a prakticky neopravitelném stavu. Po něm už v současnosti jezdí pouze osobní vlaky, a to sníženou rychlostí kvůli zmírnění dynamického namáhání konstrukce.

Cílem investice je nejen zajistit rychlejší a komfortnější provoz mezi Táborem a Pískem, ale také případnou objízdnou trasu během plánované rekonstrukce koridoru do Českých Budějovic. Most je připraven i na budoucí elektrizaci trati.

Stavba s názvem Rekonstrukce mostu v km 41,791 trati Tábor–Písek spočívá v kompletní přestavbě jednokolejného železničního mostu. Stavební práce byly zahájeny v prosinci roku 2021 a měly by být kompletně dokončeny v létě roku 2025. Investorem stavby je Správa železnic, projekt pak z dílny SUDOP PRAHA.

 

Z historie příhradového mostu

Původní most se stavěl v letech 1886 až 1889, otevřen byl 20. listopadu 1889. Je 253 metrů dlouhý, 68 metrů vysoký a váží 940 tun. Pode památkového katalogu NPÚ se na konci 19. století jednalo o první železniční most v ČR, který byl vystavěn bez lešení pouze letmou montáží, což byla převratná novinka ve výstavbě. Ve své době byl druhou nejvyšší mostní stavbou v celém Rakousko-Uhersku a zaujal tak hned druhé místo za železniční stavbou, mostem Trisana v Tyrolsku. Před zbouráním ho chrání zařazení mezi kulturní památky.

 

Metrostav 14–15/2024, Fámjin proražen
Metrostav 14–15/2024, Krátce Aktuálně
Metrostav 14–15/2024, TBG Metrostav
Metrostav 14–15/2024, Ptáme se
Metrostav 14–15/2024, Fotosloupek
Metrostav 14–15/2024, BeMo Tunnelling
Metrostav 14–15/2024, Pracovní příležitosti
Metrostav 14–15/2024, Další etapa Zeleného města dokončena
Metrostav 14–15/2024, Divize 5 a Metrostav TBR
Metrostav 14–15/2024, Milník u modernizace tunelů v norském městě Tromsö
Metrostav 14–15/2024, Skupina Metrostav
Metrostav 14–15/2024, Metrem 50
Metrostav 14–15/2024, 2222 km pro dobrou věc
Metrostav 14–15/2024, Fámjin proražen

Fámjin proražen

Metrostav 14–15/2024, Krátce Aktuálně

Krátce Aktuálně

Metrostav 14–15/2024, TBG Metrostav

TBG Metrostav

Metrostav 14–15/2024, Ptáme se

Ptáme se

Metrostav 14–15/2024, Fotosloupek

Fotosloupek

Metrostav 14–15/2024, BeMo Tunnelling

BeMo Tunnelling

Metrostav 14–15/2024, Pracovní příležitosti

Pracovní příležitosti

Metrostav 14–15/2024, Další etapa Zeleného města dokončena

Další etapa Zeleného města dokončena

Metrostav 14–15/2024, Divize 5 a Metrostav TBR

Divize 5 a Metrostav TBR

Metrostav 14–15/2024, Milník u modernizace tunelů v norském městě Tromsö

Milník u modernizace tunelů v norském městě Tromsö

Metrostav 14–15/2024, Skupina Metrostav

Skupina Metrostav

Metrostav 14–15/2024, Metrem 50

Metrem 50

Metrostav 14–15/2024, 2222 km pro dobrou věc

2222 km pro dobrou věc

8

Sending statistics …

Rendering Divize 5 a Metrostav TBR (361003): (2/3) (1 ms)

Rendering Další etapa Zeleného města dokončena (361002): (3/5) (11 ms)

Rendering Pracovní příležitosti (361001): (2/3) (40 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: article

--==[ RUN ]==--

Metrostav: theme set to 7120

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r3/appLogo-23.png

 r3/pubLogo-26.png

 i9303/item1140141-small.jpg

 i9303/item1140142.svg

 i9303/item1140143-small.jpg

 i9303/item1140224-small.jpg

 i9303/item1140145.svg

 i9303/item1140225.svg[p3]

 i9303/item1140226-small.jpg[p2]

 i9303/item1140227-small.jpg[p2]

 i9303/item1140235-small.jpg[p2]

 i9303/item1140234.svg[p3]

 i9303/item1140236-small.jpg[p2]

 i9303/vth465908-1.jpg (2x)

 i9303/vth465877-1.jpg (2x)

 i9303/vth465878-1.jpg (2x)

 i9303/vth465879-1.jpg (2x)

 i9303/vth465880-1.jpg (2x)

 i9303/vth465910-1.jpg (2x)

 i9303/vth465909-1.jpg (2x)

 i9303/vth465888-1.jpg[p1]

 i9303/vth465892-1.jpg[p1]

 i9303/vth465895-1.jpg[p1]

 i9303/vth465898-1.jpg[p1]

 i9303/vth465899-1.jpg[p1]

 i9303/vth465906-1.jpg[p1]

 i9303/item1140224-medium.jpg[p3]

 i9303/item1140226-medium.jpg[p3]

 i9303/item1140227-medium.jpg[p3]