Ražba eskalátorového tunelu ve stanici Staroměstská (1976)
Stejně jako Malostranská má i Staroměstská jen jeden eskalátorový tunel, jímž se cestující dostávají od nástupiště k vestibulu.
Stavební jáma vestibulu metra B na Jungmannově náměstí (1983)
Před zahájením prací byly realizovány provizorní přeložky inženýrských sítí, které byly vyvěšeny na fasádách domů, popřípadě na ocelových mostních konstrukcích. Také se musela demontovat a odvézt socha Josefa Jungmanna, která byla po dokončení vrácena na své místo.
Hrubá stavba centrálního tenisového dvorce na Štvanici (1985)
Plochy bývalých kurtů byly využity na zařízení staveniště pro metro, poté se postavily nové včetně reprezentativního centrálního kurtu s tribunami pro 8 tisíc diváků. Tribunu přiléhající k Negrelliho viaduktu tvoří konstrukce betonové haly, zbytek jsou nosné ocelové konstrukce.
Lichtenštejnský palác v Praze (1993)
Jedna z prvních námi prováděných rozsáhlých a kompletních rekonstrukcí památkového objektu. Na této stavbě vyrostl náš tým techniků a specializovaných dělníků schopných pracovat na rekonstrukcích památkově chráněných staveb. Na projektu spolupracovala řada umělců, například zábradlí v interiéru a modré kovové patníky před palácem jsou dílem sochaře Karla Nepraše.
Výrub železničního tunelu Euerwang, Německo (1999)
Práce na 1 854 metrů dlouhém úseku tunelu pro rychlodráhu ICE (Intercity-Express) jsme prováděli jako subdodavatel. Dělníci zde narazili na mnoho krasových jevů a druhohorních mořských usazenin.
Lahovický most (2004)
Silniční most, který spojuje Zbraslav a Velkou Chuchli a navazuje na D4, prošel důkladnou rekonstrukcí a rozšířením. Z původního mostu zůstaly prakticky jen pilíře.
Developerský projekt Krutec, Praha (2008)
Bytové domy a rodinné domky stojí na hraně chráněného území Divoká Šárka. Z tohoto důvodu sem bylo možné umístit jen nízkou zástavbu a bylo nutné pracovat s maximálními ohledy na životní prostředí. Důraz na co největší ekologičnost staveb potvrzují i zelené střechy staveb, které jsou naším vlastním developerským projektem.
Definitivní podoba tunelu Blanka, Praha (2014)
Dokončený tunel v části s výjezdovou rampou na povrch před spuštěním do provozu. Oceněno titulem Česká dopravní stavba roku 2015 a Stavba roku 2016.
Trojský most, Praha (2015)
Obloukový most s dolní mostovkou přes řeku Vltavu získal od Evropského sdružení ocelových konstrukcí cenu Award of Excellence v kategorii mosty (plus European Award for Steelstructures a European Award for Outstanding Steel Construction 2016). Slovy komise, jež mu tuto cenu udělila, je Trojský most jako sochařské dílo a je to krásný doplněk města Prahy. Oceněno rovněž českým titulem Mostní dílo roku 2014.
Národní muzeum, Václavské náměstí, Praha (2019)
Václavské náměstí se rekonstrukcí muzea proměnilo. Fasáda budovy se vrátila do podoby z konce 19. století a na svém místě už zase stojí i vlajkové stožáry, které byly v minulém režimu odstraněny. Oceněno tituly Opera Historica 2019 a Grand Prix Opera Historica 2019.
Most Astfjordbrua, Norsko (2019)
Most Astfjordbrua je význačnou referencí Metrostavu v Norsku. V délce 735 m překonává mořský záliv. Silnice z něj na obou stranách vede do tunelů Slørdal a Mjønes. Celý projekt s mostem a dvěma tunely má délku 5,6 km. Zlepšuje dostupnost oblasti, zvýší bezpečnost provozu a bude mít pozitivní vliv na hospodářství a osídlení v pobřežních okrscích.