Metrostav a.s. - noviny
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA

Pracovní příležitosti

Volná místa ve Skupině Metrostav

Chopte se pracovní příležitosti a budujte kariéru v největším českém stavebním koncernu! Skupina Metrostav je sdružení společností s dlouholetou a úspěšnou historií ve všech oborech stavebnictví, za kterou stojí především práce našich lidí. Jsme vyhledávaným a stabilním zaměstnavatelem, který drží slovo.

J

méno Metrostav má u odborné veřejnosti respekt. Umíme realizovat velké, složité a technologicky unikátní stavby v České republice a v Evropě stejně jako menší projekty v regionech.

Moderní technologie, nové trendy a hlavně týmová práce

Jak to děláme? Spoléháme na naše týmy. Práce každého našeho zaměstnance je potřeba k tomu, aby celé soukolí fungovalo a mohli jsme úspěšně realizovat naše zakázky. Používáme moderní technologie, věnujeme se novým trendům, máme týmy zabývající se výzkumem a vývojem a jsme zakládající členové mnoha odborných asociací a platforem.

Podívejte se, jaké pracovní pozice právě nabízíme ve Skupině Metrostav

Nezáleží na tom, zda se budete věnovat obchodu, ekonomice nebo realizaci. Cenné zkušenosti a odborné znalosti u nás můžete získat ve všech oborech práce.

U nás získáte dobře placenou a stabilní práci. Nabízíme i řadu benefitů! 

Zaměstnanci mají nárok na 5 týdnů dovolené a také na placené volno nad rámec zákona. To zahrnuje například jeden den navíc na vlastní svatbu nebo promoci, 6 dní v roce pro osamělé zaměstnance pečující o dítě a další. Dále je k dispozici plně hrazené zdravotní volno na zaléčení akutních zdravotních potíží, a to 2 dny ročně (pro OZP 3 dny ročně).

Příspěvky a péče o zdraví

Na stravování přispíváme 85 Kč denně. Poukázky nebo body do kafeterie poskytujeme v hodnotě 8000 Kč ročně. Ty lze využít pro mnoho účelů, jako je péče o zdraví, sport, kultura nebo cestování. Na podporu zdraví nabízíme také Multisportku za zvýhodněnou cenu.

Slevy u partnerů

Naši zaměstnanci mohou využívat i různé slevy u vybraných partnerů. Toto zahrnuje zvýhodněné tarify pro rodinu od O2 a Vodafone, slevy na zájezdy od CK Čedok, VIP program v Datartu, slevy u Přerost Švorc Auto a mnoho dalších. Dále jsou k dispozici zaměstnanecké slevy ve Skupině Metrostav, které umožňují získat výhodné služby v půjčovně drobné mechanizace, pneuservisu a prodejně stavebního materiálu. 

Více o práci v Metrostavu zde

Osobnost Metrostavu

Vzpomínka na našeho kolegu, kamaráda a osobnost Metrostavu

Mnohým stavbařům na konci května zabolelo u srdce a z běhu života je vytrhla zpráva, že 30. 5. 2023 nás ve věku 90 let navždy opustil pan Ing. Jaromír Pavlíček. Zasadil se o významné stavby a s Metrostavem v průběhu uplynulého půlstoletí prožil snad všechno, co firmu potkalo.

J

ako kluk prý pan Jaromír Pavlíček tvrdil, že jednou bude buď pilotem, nebo „vodním inženýrem“, a tento dětský sen si skutečně splnil. Pilotní průkaz na bezmotorový letoun získal už v 16 letech a od větroňů ho odlákalo až studium na ČVUT, kde se rozhodl věnovat inženýrskému stavitelství. A dobře, že se tak stalo!

Poté, co pan Jaromír Pavlíček v roce 1957 nastoupil do Vodních staveb, odjel na svou první stavbu – přehradu Jesenice na řece Odravě u Chebu. „Výběr zaměstnavatele tehdy nebyl možný, existovaly tzv. umístěnky. Umístěnku jsem dostal do Vodních staveb Sezimovo Ústí a tam mě kádrový referent Novotný poslal do Chebu. Dál od Prahy už to nešlo, ale při pohledu zpátky jsem toho vůbec nelitoval. Každá přehrada je vrcholné inženýrské dílo. A prožil jsem tam čtyři zajímavá a krásná léta,“ vyprávěl Jaromír Pavlíček při tvorbě pamětní knihy Metrostav 50. Do Prahy se vrátil v roce 1961 a jako stavbyvedoucí působil například na stavbě Proplachovací kanál Maniny.

S Metrostavem a s klíčovou dopravní stavbou našeho hlavního města se jeho osud spojil v roce 1969, kdy se stal stavbyvedoucím na stavbě stanice metra Mu­zeum. A následovaly náročné projekty: v roce 1971 se stal hlavním stavbyvedoucím ve stanici metra Vyšehrad (původně Gottwaldova), v letech 1974 až 1976 byl hlavním stavbyvedoucím stanice metra Dejvická  (původně Leninova).

V roce 1977 byl pan Jaromír Pavlíček jmenován vedoucím provozní jednotky 1 Metrostavu a posléze ředitelem divize 1 (od 1. 7. 1991). Během jeho sedmnáctiletého působení postavila provozní jednotka/divize 1 deset stanic metra: Dejvická, Vltavská, Nádraží Holešovice (původně Fučíkova), Staroměstská, Anděl (původně Moskevská), Pražská v Moskvě, Radlická, Jinonice, Lužiny a Stodůlky. Realizovala také Centrální dispečink MHD, tělocvičnu TJ Pankrác a další stavby.

V roce 1994 pan Pavlíček nastoupil do centrály Metrostavu. Byl zástupcem výrobně-technického ředitele, v roce 2001 se stal vedoucím kanceláře generálního ředitele Metrostavu a v roce 2009 vedoucím kanceláře prezidenta Skupiny Metrostav. Do poloviny roku 2019 působil také jako předseda redakční rady našich firemních novin. Pan Jaromír Pavlíček pro Metrostav zkrátka žil a je příkladem pro další generace.

Pan Jaromír byl silný i tím, že zůstal vždy slušný i ve vypjatých situacích.

Bylo pro nás všechny ctí s ním spolupracovat a zažít tu výjimečnou atmosféru laskavosti, kolegiality a upřímnosti.

Pane inženýre, Míro, vzpomínáme a děkujeme!

Skupina Metrostav

Na odborný výcvik připraveni!

Naši noví smluvní žáci (foto) z Akademie řemesel Praha – Střední školy technické na Zeleném pruhu si ve čtvrtek 1. června převzali pracovní oblečení, ochranné pomůcky a profesní nářadí.

RED, foto Zuzana Junková

M

atěj, Pavel, Honza, Jakub a Milan. Pět učňů různých oborů, kteří patří mezi naše nové smluvní žáky a v prostorách Akademie řemesel se sešli spolu se svými patrony, aby nafasovali ochranné pomůcky a náčiní. Rozhodli se, že praxi začnou v Metrostavu. Zedník Milan a elektrikář Matěj už zkušenost s praxí u nás mají, jsou totiž ve druhém ročníku. „Jezdíme po stavbách a vždy se setkáváme s něčím novým. Tu připravujeme v bytech rozvaděče, jindy pokládáme datové kabely, je to zajímavé,“ říká Matěj.

Kluci z prvního ročníku – strojní mechanik (zámečník) Pavel, tesař Honza a truhlář Jakub – míří letos na praxi do naší společnosti poprvé. „Je fajn, že už teď vím, kde budu po škole pracovat. Metrostav je velká firma a věřím, že i spolehlivá,“ vysvětluje Honza. Jakuba motivovala skutečnost, že u Metrostavu pracují oba jeho rodiče…

Přejeme nejen těmto klukům, ale i ostatním novým smluvním žákům, aby si v dílnách a na stavbách našli „to své“ a podíleli se na realizaci celé řady krásných projektů.

Aktuality z Metrostavu i videa z našich projektů najdete na

www.facebook.com/Metrostav a na webu www.metrostav.cz

 

Metrostav 10/2023, Nové garáže u metra B
Metrostav 10/2023, Krátce Aktuálně
Metrostav 10/2023, Konference
Metrostav 10/2023, Nový projekt
Metrostav 10/2023, BeMo Tunnelling
Metrostav 10/2023, Ptáme se
Metrostav 10/2023, Fotosloupek
Metrostav 10/2023, BES
Metrostav 10/2023, Číslo
Metrostav 10/2023, Jiráskovo divadlo je po náročné přestavbě
Metrostav 10/2023, Stavbu mostu mohou komplikovat desetimetrové vlny
Metrostav 10/2023, Divize 8
Metrostav 10/2023, Pracovní příležitosti
Metrostav 10/2023, Osobnost Metrostavu
Metrostav 10/2023, Skupina Metrostav
Metrostav 10/2023, Sloupek odborů
Metrostav 10/2023, Legendární veslařský závod s Metrostavem
Metrostav 10/2023, Nové garáže u metra B

Nové garáže u metra B

Metrostav 10/2023, Krátce Aktuálně

Krátce Aktuálně

Metrostav 10/2023, Konference

Konference

Metrostav 10/2023, Nový projekt

Nový projekt

Metrostav 10/2023, BeMo Tunnelling

BeMo Tunnelling

Metrostav 10/2023, Ptáme se

Ptáme se

Metrostav 10/2023, Fotosloupek

Fotosloupek

Metrostav 10/2023, BES

BES

Metrostav 10/2023, Číslo

Číslo

Metrostav 10/2023, Jiráskovo divadlo je po náročné přestavbě

Jiráskovo divadlo je po náročné přestavbě

Metrostav 10/2023, Stavbu mostu mohou komplikovat desetimetrové vlny

Stavbu mostu mohou komplikovat desetimetrové vlny

Metrostav 10/2023, Divize 8

Divize 8

Metrostav 10/2023, Pracovní příležitosti

Pracovní příležitosti

Metrostav 10/2023, Osobnost Metrostavu

Osobnost Metrostavu

Metrostav 10/2023, Skupina Metrostav

Skupina Metrostav

Metrostav 10/2023, Sloupek odborů

Sloupek odborů

Metrostav 10/2023, Legendární veslařský závod s Metrostavem

Legendární veslařský závod s Metrostavem

14

Sending statistics …

Rendering Skupina Metrostav (309241): (1/2) (1 ms)

Rendering Osobnost Metrostavu (309240): (1/2) (2 ms)

Rendering Pracovní příležitosti (309233): (2/3) (9 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: article

--==[ RUN ]==--

Metrostav: theme set to 7120

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r3/appLogo-23.png

 r3/pubLogo-26.png

 i7494/item1025523-small.jpg

 i7494/item1025524.svg

 i7494/item1025525-small.jpg

 i7494/item1025578-small.jpg

 i7494/item1025577.svg

 i7494/item1025582-small.jpg[p2]

 i7494/item1025581.svg[p3]